Grill Guru, onderdeel van 200Fahrenheit, is aanbieder van Kamado Barbecues en accessoires

Contact 

Zijn er vragen over een bestelling die je hebt geplaatst? Raadpleeg de veelgestelde vragen voor meer informatie. Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contant mogelijkheden:

Website: grillguru.nl 

Klantenservice: help.grillguru.nl

Neem contact op via de 'support widged' op de webiste www.grillguru.nl

Zijn er vragen over een bestelling die je hebt geplaatst? Raadpleeg de veelgestelde vragen voor meer informatie.

Toe aan extra informatie? Bekijk ook de veelgestelde vragen op grillguru.nl 

Retourneren & Voorwaarden

Retouren:

  • Retourkosten van jouw aankoop zijn voor eigen rekening. 
    • Kostenindicatie retourneren Kamado, BBQ tafel en Pellet grill: €29,95,- 
    • Kostenindicatie retourneren accessoires: €6,95,- 
  • Het retourneren van jouw aankoop moet binnen 14 werkdagen, na levering, gebeuren. 

Hoelang heb ik om een product te retourneren? 

  • Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd indien het een productiefout of schade betreft. Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening. Een kamado / pellet grill retourneren kan hier en bedraagt € 29.95. Het retourneren van accessoires kost € 6.95 en kan hier
  •  Grill Guru zal na ontvangst en controle van je retour in het distributiecentrum van Grill Guru, de retourzending aanmelden bij Albert Heijn, zodat Albert Heijn het verschuldigde orderbedrag binnen 14 werkdagen terugstort. 
  • Let op, je bent zelf verantwoordelijk voor het in goede staat retourneren. Sommige artikelen, zoals kamado’s, pizzastenen, plate setters en gietijzeren producten zijn kwetsbaar tijdens transport. Alleen voor onbeschadigde artikelen wordt het betaalde bedrag teruggestort.

Schade melden:

  • Een aanvraag indienen
  • Belangrijk is hierbij het aankoopbewijs, adresgegevens en evt. foto’s van de schade. 

Garantie:

  • Gebruik maken van de Grill Guru garantie? Registreer jouw BBQ hier: www.grillguru.nl
    • Meld jouw BBQ aan voor garantie met de bevestingsmail die je van Albert Heijn hebt ontvangen.  

Factuur

  • Het is niet mogelijk om een factuur te ontvangen/aan te vragen na jouw aankoop.

Prijs

  • De prijzen van alle artikelen zijn Incl. BTW.

Bevestigingsmail

  • Je ontvangt binnen 15 minuten een bevestigingsmail van Albert Heijn na jouw bestelling. 
    • Heb je na 30 minuten nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn. 

Verzending

Hoe werkt het leverproces?

  • Bericht van de transporteur: Je ontvangt op de dag van levering tussen 8.00-09.00 uur per e-mail bericht van de transporteur over het tijdstip van levering. Voorafgaand een voorkeur voor een aflevertijdstip en/of afleverdatum aangeven is niet mogelijk.
    Als je een BBQ én accessoires hebt besteld, streeft Grill Guru ernaar deze tegelijkertijd aan je te leveren. Het kan echter voorkomen dat het in 2 losse zendingen aangeboden wordt. Je ontvangt dan ook 2 e-mail berichten inzake de levertijden. Eerder dan de dag van levering kan Grill Guru je niet informeren over de levering, dank voor je begrip & geduld!
  • We vragen je geduld: Grill Guru streeft ernaar je bestelling binnen 14 werkdagen te leveren en de levering start vanaf 28 april. Verschillende leveringen zijn door het vastgelopen schip op het Suezkanaal vertraagd. Bij voorbaat dank voor je geduld & begrip!
  • Wanneer wordt er geleverd? Er wordt op werkdagen geleverd tussen 08.00-17.00 uur. Levering volgt op postcode. Het kan zijn dat bepaalde postcodes hun bestelling eerder ontvangen in verband met het rittenschema van de vervoerder van Grill Guru. Het kan dus dat iemand die een bestelling later heeft geplaatst, de bestelling toch eerder ontvangt dan jij. Dank voor je geduld!
  • Niet thuis bij levering? Je ontvangt een kaartje in de bus met een telefoonnummer van onze transporteur, zodat je contact kan opnemen voor een nieuwe leverafspraak.

 

Door welke transporteur wordt mijn artikel(en) geleverd?

  • De contactgegevens van de transporteur staan in de mail die je op de ochtend van levering ontvangt. 
  • Niet thuis bij levering? Je ontvangt een kaartje in de bus met een telefoonnummer van de transporteur van Grill Guru, zodat je contact kan opnemen voor een nieuwe leverafspraak.

Wordt mijn BBQ samen geleverd met mijn accessoire(s)?

  • Als je een BBQ én accessoire(s) hebt besteld, streeft Grill Guru ernaar deze tegelijkertijd aan je te leveren. Het kan echter voorkomen dat het in 2 losse zendingen aangeboden wordt. Je ontvangt dan ook 2 e-mail berichten inzake de levertijden. Eerder dan de dag van levering kan Grill Guru je niet informeren over de levering, dank voor je begrip & geduld!

     

Ontvangen je een Track & Trace code waarmee de zending te volgen is op het moment dat het 200Fahrenheit verlaat?

  • Nee. Je ontvangt op de dag van levering tussen 8.00-09.00 uur per e-mail bericht van de transporteur over het tijdstip van levering. Er wordt op werkdagen geleverd tussen 08.00-17.00 uur. Voorafgaand een voorkeur voor een aflevertijdstip en/of datum aangeven is niet mogelijk. Eerder dan de dag van levering kan Grill Guru je niet informeren over de levering, dank voor je begrip & geduld!

 

Als ik meerdere artikelen bestel, ontvangt ik de artikelen tegelijk of apart van elkaar? 

  • Als je een BBQ én accessoires hebt besteld, streeft Grill Guru ernaar deze tegelijkertijd aan je te leveren. Het kan echter voorkomen dat het in 2 losse zendingen aangeboden wordt. Je ontvangt op de dag van levering dan ook 2 e-mail berichten inzake de levertijden.

 Kunnen 2 bestellingen samengevoegd worden? 

  • Heb je een BBQ en accessoires in losse bestellingen besteld? Dan kunnen de bestellingen niet samengevoegd worden. Je ontvangt dan ook 2 e-mail berichten inzake de levertijden.
  • Als je een BBQ én accessoires tegelijk hebt besteld, streeft Grill Guru ernaar deze tegelijkertijd aan je te leveren. Het kan echter voorkomen dat het in 2 losse zendingen aangeboden wordt. Je ontvangt dan ook 2 e-mail berichten inzake de levertijden.

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling: 

  • Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Ik heb een vraag over mijn bestelling”.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Ik heb een vraag over mijn bestelling”.
    •  Grill Guru ontvangt daarbij graag:
      • Je IBAN & tenaamstelling
      • De reden van annulering. 

Het bestelproces verloopt automatisch, maar Grill Guru gaat proberen om je order te annuleren, nog voordat er overgegaan wordt tot uitlevering. Mocht het niet meer lukken om de order te annuleren, dan zal deze toch uitgeleverd worden. In dat geval vraagt Grill Guru aan jou of je een retourprocedure op kan te starten. 

Kan ik een voorkeur voor een datum of een tijdstip aangeven voor levering van mijn bestelling? 

  • Voorafgaand een voorkeur voor een aflevertijdstip en/of afleverdatum aangeven is niet mogelijk.

Ik heb een voucher gekocht in de winkel, maar wil mijn aankoop niet verzilveren. Wat nu?

  • Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.  

Handleidingen

Grill Guru Kamado Compact vind je hier

Grill Guru Kamado Medium vind je hier.

Traeger pro serie 22 vind je hier

Grill Guru BBQ tafel vind je hier

Algemene voorwaarden

Voor de Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van Grill Guru vind je hier.

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: 200 Fahrenheit BV 

Website: www.grillguru.nl

Adres: Ing Lelyweg 8, 2031CD Haarlem

Kamer van Koophandel: 60296356 

BTW nummer: NL853847940B01