Betersport B.V. is de aanbieder van de fitness appararaten uit de Fit-en gezondshop ah.nl/fitengezondshop

 

Voor vragen over voorraad heeft het geen zin om contanct op te nemen. Artikel uitverkocht, dan is dit artikel niet meer beschikbaar bij Betersport.

Al 15 jaar zorgen wij er voor dat onze klanten de blits kunnen maken met hun sportieve prestaties. En nu zijn we er speciaal voor jou, als trouwe Albert Heijn klant. Wil jij indruk maken op je vrienden met jouw zelfgekweekte spierballen? Of trots toekijken hoe jouw zoon of dochter de eerste sprongen maakt op de trampoline? Flaneer je deze zomer het liefst met een jaloersmakende bikini body langs de Franse Côte d’Azur of wil gewoon in beweging blijven zodat je de fitste van de gym club bent? Met ons uitgebreide assortiment cardio- en krachtapparatuur, kleine fitnessartikelen en andere (buiten)sportmaterialen helpen wij van Betersport helpen je daar graag bij!

Wij geloven namelijk dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget.

Dus laat ons jou helpen en je bent binnen no time trotse eigenaar van de sport skills waar iedereen jaloers op is.

Veelgestelde vragen

Verzending

  • Kan ik bestellen voor een adres buiten Nederland?
    • Nee, in tegenstelling tot wat in de communicatie staat is zending buiten Nederland niet mogelijk. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    •  De verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen. Je hoeft dus niets extra’s te betalen voor verzending. 

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    •  Jij wil jouw aankoop natuurlijk zo snel mogelijk in de armen sluiten. Daarom proberen we je pakket de volgende dag al te bezorgen. Lukt dat niet, dan staat uiterlijk 2 dagen na je bestelling jouw nieuwe aanwinst op de stoep. 
  • Ik heb meerdere artikelen besteld, met verschillende levertermijnen, wanneer komt mijn zending binnen?
    • Jouw pakket wordt verzonden zodra alle artikelen gereed zijn voor verzending. Ga daarom uit van de laatste verzendtermijn van jouw bestelling 

  • Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?
    • Je pakket wordt binnen twee werkdagen verzonden – daarna ontvang je een Track & Trace link van 

  • Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
    • Wacht in ieder geval de twee volle werkdagen na bestelling af. Mocht je daarna geen link ontvangen, stuur dan een e-mail naar albertheijn@betersport.nl o.v.v. jouw ordernummer.  

  • Ik heb een verkeerd e-mailadres opgegeven en nu ontvang ik geen Track & Trace, wat nu?

  • Kan ik mijn bestelling op etage laten leveren?
    •    Onze bezorgers brengen jouw bestelling tot aan eerste deur van het gebouw. Ze brengen jouw aankoop dus niet op etage. Soms helpt onze bezorger toch met het verplaatsen van jouw pakket. Dan ben je een geluksvogel en mag je de bezorger hartelijk bedanken! Wil je het product toch graag op etage geleverd hebben? Neem dan even contact op met onze klantenservice voor verdere informatie

Annuleren & Retourneren

  • Ik wil mijn aankoop annuleren, kan dat?
    •  Nee, annuleren is niet mogelijk. Wel kan de bestelling gratis retour gestuurd worden na ontvangst. 

  • Ik heb een defect artikel ontvangen, wat nu?
    •  Wat vervelend! Maar misschien heb je het zelf zo opgelost. Neem eens een kijkje op https://www.betersport.nl/zelfhulp. Lukt het niet? Dan kun je een defect artikel binnen 14 dagen na ontvangst melden bij de klantenservice van Betersport B.V. (zie contact). Let hierbij op: het artikel mag niet gebruikt zijn. 

  • Ik wil mijn aankoop retourneren, hoe doe ik dit?

  • Ik wil mijn aankoop retourneren, wat kost dit?
    • Binnen 30 dagen kun je kostenloos retourneren

  • Ik wil mijn aankoop retourneren, welke voorwaarden gelden hiervoor?
    • binnen 30 dagen na datum aankoop bij ons melden;
    • het artikel dient ongebruikt te zijn;
    • het artikel dient nieuw in verpakking te zijn;
    • het artikel moet compleet inclusief alle accessoires retour worden gestuurd;
    • refund van aankoopbedrag.

  • Ik wil mijn aankoop retourneren, kan ik dit ook in de winkel terugbrengen?
    • Retourneren is in de winkel niet mogelijk. Voor alle retouren bekijk je de procedure op de website van Betersport B.V.
    • Heb je jouw aankoop in de winkel gedaan door middel van een voucher? Geef bij jouw retour dan ook het IBAN nummer op waarmee de betaling is gedaan. Dit is nodig om het geld terug te kunnen storten.

Actievoorwaarden en Garantie

  • Waar vind ik de actievoorwaarden?
    • De actievoorwaarden vind je hier.

  • Nemen jullie mijn oude fitnessapparaat mee terug?
  1. Wij nemen je apparaat mee als wij deze zelf hebben geïmporteerd
  • Wij nemen je oude fitnessapparaat voor je mee om ‘m te laten recyclen en dat kost je helemaal niks, noppes, nada. Er zijn twee dingen waar je rekening mee moet houden om in aanmerking te komen voor de ophaalservice:
  1. Wij nemen je apparaat mee als je bij ons een vervangend apparaat hebt gekocht

        Wil je gebruik maken van deze dienst? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Mijn artikel is defect na gebruik, valt dit binnen de garantie?
    • Kijk voor de garantievoorwaarden per product hier. Valt dit binnen de garantie, neem dan contact op met Betersport B.V.
    • Wil je het zekere voor het onzekere nemen en extra garantie op je aankoop? Bestel dan de Garantie aan Huis module voor €19,95 per apparaat. Gebeurt er dan iets met je sportapparaat, dan sturen wij kosteloos een monteur naar je toe.  

Handleidingen

  • Veelgestelde vragen en antwoorden over het Loopband - Focus Fitness Jet 1 vind je hier
    • Download de gebruikshandleiding hier

  • Veelgestelde vragen en antwoorden over de Hometrainer FitBike Ride 1 vind je hier
    • Download de gebruikshandleiding hier

  • Veelgestelde vragen en antwoorden over het Spinningfiets FitBike Race 2 vind je hier
    • Download de gebruikshandleiding hier

  • Veelgestelde vragen en antwoorden over het Crosstrainer Focus Fitness Fox 1 vind je hier
    • Download de gebruikshandleiding hier

  • Veelgestelde vragen en antwoorden over het Roeitrainer Focus Fitness Row 2 vind je hier
    • Download de gebruikshandleiding hier

  • Veelgestelde vragen en antwoorden over het Halterbank Focus Fitness Force 10 vind je hier
    • Download de gebruikshandleiding hier

Retourneren

Toch van gedachten veranderd? Vind hier alle informatie om jou pakket weer veilig bij ons terug te bezorgen.

Bekijk de veelgestelde vragen voor de voorwaarden. 

Contact

Voor vragen over voorraad heeft het geen zin om contact op te nemen. Artikel uitverkocht, dan is dit artikel niet meer beschikbaar bij Betersport.

Telefoon: 077 220 1013 

E-mail: albertheijn@betersport.nl

Bereikbaarheid:

Ma t/m vrij | 8.30 – 17:00  

Algemene voorwaarden

Voor de Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van Betersport B.V. klik hier.

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: Betersport B.V.

Website: www.betersport.nl

Adres: Maasbreeseweg 27, 5981 NZ Panningen

Kamer van Koophandel: 52344681

BTW nummer: NL8504.04.836.B01