Betersport B.V. is de aanbieder van de trampolines en trampoline accessoires van de Buitenspelenshop

Ben je opzoek naar informatie betreft de Fit en gezondheidshop? Klik dan hier

Verzending

Hoe werkt het leverproces?

  • Je trampoline wordt tussen 3 en 5 werkdagen bij je thuis bezorgd. Wanneer Betersport jouw pakket overdraagt aan de vervoerder en de vervoerder jouw pakket heeft ontvangen en ze weten wanneer ze het bij jou komen bezorgen, ontvang je een Track & Trace code. Zo kun je vanaf de ochtend van de levering een tijdvak uitlezen. Dan weet je in elk geval hoe lang je nog moet aftellen voor je jouw geliefde trampoline in de armen kunt sluiten.
    • Let op: Pinksteren (24 mei) telt niet als werkdagen!

Ontvang ik mijn trampoline en accessoire tegelijk?

  • In principe ontvang je alle artikelen tegelijk. Dus de trampoline en de accessoires worden in één pakket verzonden en zullen binnen de langst genoemde levertijd bij jou worden bezorgd. Dat betekent dus dat als de trampoline een langere levertijd heeft dan de accessoire die je besteld hebt, je de pakketten ontvangt binnen de levertijd van de trampoline.
    • Let op: de beschermhoezen kunnen pas later geleverd worden. Deze zullen nagestuurd worden en hebben dus geen invloed op de levertijd van je trampoline en andere accessoires. 
  • Zodra je een bestelling hebt gedaan en Betersport je bestelling heeft overgedragen aan de vervoerder ontvang je een Track & Trace code. Mocht je later nog een bestelling plaatsen, dan ontvang je weer een nieuwe Track & Trace code. 

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

  • Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met Betersport op via het contactformulier of start een chat met een medewerker van Betersport, zodat je nog sneller geholpen kan worden. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Betersport bezorgt jouw trampoline helemaal gratis en voor niets bij je thuis. 

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

  • Je trampoline wordt tussen 3 en 5 werkdagen bij je thuis bezorgd. Zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een Track & Trace code. Zo kun je op de dag dat de bezorger bij je op de stoep staat, precies zien wanneer je thuis moet zijn om je pakket in ontvangst te nemen.

Door welke vervoerder wordt mijn trampoline verzonden?

  •  Als je een bestelling hebt gedaan van een trampoline inclusief eventuele accessoires, wordt dit als één geheel verzonden met onze vervoerder Allroad. Heb je alleen een trampolineladder en/of verankeringsset besteld, dan zorgt Transmission/Budbee ervoor dat jouw pakket op de juiste plek belandt. 
    • Let op: Heb je een trampolinehoes besteld? Deze wordt pas later geleverd 

Ontvang ik een Track & Trace na het bestellen?

  • Jazeker! Zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een Track & Trace code. Zo kun je op de dag dat de bezorger bij je op de stoep staat, precies zien wanneer je thuis moet zijn om je pakket in ontvangst te nemen.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Heb je je SPAM box al gecheckt? Soms wil de Track & Trace mail daar nog wel eens in landen. Kun je ‘m ook daar niet vinden en wacht je al langer dan 5 werkdagen op je bestelling? Neem dan contact met Betersport op via het contactformulier of start een chat met een medewerker van Betersport, zodat je nog sneller gehlopen kan worden.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

  • Vanwege de coronamaatregelen en de huidige lockdown is het helaas niet mogelijk om bestellingen af te halen. 

Ik heb een verkeerd e-mailadres opgegeven en nu ontvang ik geen Track & Trace nummer, wat nu?

  • Geen paniek! Betersport kan jouw e-mailadres nog voor je wijzigen. Neem contact met Betersport op via het contactformulier of start een chat met een medewerker van Betersport, zodat je nog sneller gehlopen kan worden.

Ik heb beschadigde trampoline dozen gekregen, wat kan ik doen?

  • Vervelend dat de dozen van de trampoline beschadigd zijn aangekomen. Gelukkig zijn de dozen van Betersport gemaakt om jouw nieuwe product te beschermen tijdens het transport, zelfs wanneer de chauffeur via een hobbelige route bij jou is gekomen. Dat de doos beschadigd is, betekent gelukkig niet altijd dat de inhoud ook beschadigd is. Controleer de trampoline als je ‘m uitpakt goed. Mocht deze alsnog beschadigd zijn, vraagt Betersport aan jou om foto’s te maken van de beschadiging(en) en deze via de live chat met Betersport te delen, zodat Betersport je zo snel mogelijk kan helpen. Liever niet chatten? Dan kun je de foto’s ook via het contactformulier naar Betersport toe sturen. 

Mijn trampoline is beschadigd aangekomen, wat nu?

  • Vervelend dat de trampoline beschadigd is aangekomen. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Betersport wilt je vragen om foto’s van de beschadigingen te maken en deze naar Betersport op te sturen. Geef aan de hand van de handleiding aan welk van de onderdelen beschadigd is: De snelste weg is via de live chat. Liever per mail? Ga dan naar het contactformulier. Dan gaat Betersport aan de slag om je zo snel mogelijk te helpen.

Mijn trampoline is te groot/ te klein, kan ik deze ruilen?

  • Helaas kan je de trampoline niet rechtstreeks bij Betersport ruilen. Wat je wel kan doen is een nieuwe bestelling plaatsen bij Albert Heijn als het product dat je wil daar nog op voorraad is. De te grote/te kleine trampoline kan je dan retour sturen. Je kunt je bestelling retourneren via het retourformulier. Lees vooraf ook even de retourvoorwaarden van Betersport door.

Er is maar een gedeelte van mijn bestelling bezorgd en ik mis een complete doos, Wat moet ik doen?

  • Vervelend dat je bestelling niet compleet geleverd is. Betersport zoekt graag voor je uit wat er met de missende doos gebeurd is. De snelste manier om geholpen te worden is door contact op te nemen via de live chat van Betersport. Liever per mail contact opnemen? Dat kan ook, via het contactformulier

Ik heb een product via de actie van Albert Heijn gezien, maar deze is uitverkocht. Kan ik dit product via jullie bestellen?

Voor deze actie geldt OP=OP. Helaas is het product op dit moment dus niet meer verkrijgbaar en is het ook niet mogelijk om op een wachtlijst te komen. De producten die via de Albert Heijn actie zijn verkocht, zullen uiteindelijk weer te koop zijn in ons eigen assortiment voor de normale prijs. Wanneer de producten weer op voorraad zijn, is op dit moment nog niet bekend. Houd de productpagina van jouw favoriete product op de Betersport webshop goed in de gaten. Daar zetten we, zodra we meer weten, alle informatie op die je nodig hebt omtrent levertijden en voorraad. 

Ik heb een voucher gekocht in de winkel, maar wil mijn aankoop niet verzilveren. Wat nu?

  • Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.

Kan ik als Belgische klant ook een trampoline kopen via de Albert Heijn actie?

  • Helaas is deze actie alleen geldig in Nederland. 

Algemeen:

Waarom zou ik kiezen voor een Trampoline van Betersport?

  • Omdat je hoger dan ooit tevoren én veiliger dan ooit tevoren kunt springen met de Senz Sports J5000. Een uniek vering systeem dat speciaal voor Betersport’s Senz Sports trampolines is ontwikkeld, zorgt ervoor dat dat werkelijkheid wordt. Elastieken in plaats van veren, zorgen voor meer veiligheid én hoger springplezier. Kies jouw favoriete kleur en afmeting en Betersport doet de rest. Het enige dat jij hoeft te doen, is een gat in de lucht springen.

Wat maakt de artikelen van Betersport uniek tegenover de concurrent? 

  • De Senz Sports trampolines zijn de trampolines van de nieuwe generatie! Met de J5000 maakt Senz Sports een trampoline die anders is dan alle andere trampolines. Het unieke PESS (Premium Elastic Safety System) is speciaal ontwikkeld door Senz Sports. Doordat de trampoline geen veren, maar zachte elastieken heeft waarmee het springdoek wordt bevestigd, is het niet mogelijk om tijdens het springen met je voeten op of tussen de veren te belanden. Je kunt dus prima op de rand springen, zonder daar extra voorzichtig te moeten zijn. Maar dat is nog niet alles, de elastieken zorgen voor meer veerkracht bij het springen, waardoor je makkelijker nog hogere sprongen kunt maken. Het stevige frame heeft een diameter van 38 mm en een buiswanddikte van 1.5 mm en is afgewerkt met een mooie matzwarte poedercoating, waardoor de trampoline een mooie en exclusieve uitstraling heeft en een mooie toevoeging aan elke tuin is. Klaar voor de start? Springen maar!

Welke unieke features bevatten de artikelen van Betersport?

  • Zachte elastieken in plaats van harde veren maken deze trampoline uniek. Nog nooit sprong je zó hoog en tegelijkertijd zó veilig! Met het gepatenteerde elastieken vering systeem is de Senz Sports J5000 trampoline uniek in zijn soort. De zachte elastieken laten jou zweven als een veertje, zonder dat je tijdens het springen ineens met je voet tussen de harde veren aan de rand beland. Dat is pas maximaal springplezier!

Wat is het advies voor het ondergrond waar de trampoline op komt te staan?

  • Het advies van Betersport is om de trampoline niet op een harde ondergrond te plaatsen zoals steen of tegels. De trampoline kun je het beste op gras of kunstgras zetten.

Hoe hoog is de trampoline?

  • De hoogte van de trampolines inclusief veiligheidsnet bedraagt 230 cm.

Is de trampoline makkelijk te betreden?

  • De trampoline is makkelijk te betreden, maar kan nog eenvoudiger en veiliger gemaakt worden door een trampoline ladder aan te schaffen. 

Komt de trampoline met een beschermnet. Zo ja, hoe hoog is het veiligheidsnet?

  • Vanaf januari 2021 is het verplicht om op alle trampolines een veiligheidsnet te plaatsen. De trampoline wordt geleverd inclusief veiligheidsnet. De hoogte van de trampolines inclusief veiligheidsnet is 230 cm.

Wat is het maximale gewicht van de persoon die op de trampoline springt?

  • 244 cm | 50 kg
    305 cm | 150 kg
    366 cm | 150 kg

Hoeveel personen mogen er tegelijk op de trampoline?

  • In principe mag er vanwege veiligheid maar 1 persoon op de trampoline. Natuurlijk kunnen er qua maximaal springgewicht wel meerdere kinderen tegelijk op de trampoline. Let wel op: hoe meer kinderen, hoe meer kans op ongelukken.

Wat is de minimale leeftijd om op de trampoline te springen?

  • Het advies van Betersport is om kinderen vanaf 4 jaar lekker te laten springen op de trampoline. Op die leeftijd hebben ze sterkere botten en een betere grove motoriek, waardoor ze minder snel zullen vallen.

Wordt een ladder standaard meegeleverd?

  • Een ladder wordt niet standaard meegeleverd, maar is wel optioneel aan te schaffen.

Kan ik een beschermhoes op de trampoline doen terwijl het net er op zit?

  • De beschermhoes kan niet over de trampoline als het veiligheidsnet erop zit. Mocht je de beschermhoes om de trampoline willen doen, moet het veiligheidsnet eerst gedemonteerd worden. 

Hoe zwaar is de trampoline?

  • 244 cm | 45 kg
    305 cm | 56 kg
    366 cm | 60 kg

Is de trampoline waterbestendig?

  • Jazeker! De trampoline kan tegen een spatje regen. Of een wat grotere bui. Kleine sidenote: Als het springdoek nat is, is deze glad. Het advies van Betersport is om dan of even te wachten met springen, of het springdoek even af te drogen. 
  • Een gratis tip van Betersport: Laat de trampoline, vooral tijdens de herfst- en wintermaanden, niet aan zijn lot over. Controleer regelmatig of er niet te veel vuil of regen op de trampoline ligt, zet hem vast bij windvlagen en blijf de conditie van je trampoline checken. Dat geldt natuurlijk ook in de lente en zomer. Zo geniet je van nog langer springplezier.

Kan de trampoline het hele jaar buiten staan?

  • Wil je het meeste uit je trampoline halen? Dan adviseren we om de trampoline ’s winters naar binnen te halen. In de winter wordt er vaak minder gesprongen en als je ‘m dan een kleine, droge winterslaap gunt, gaat ‘ie nog langer mee. 
  • Wanneer het hard waait, is het verstandig om de trampoline in de grond te verankeren. De trampoline op poten kun je verankeren met de trampoline verankering set. Is er een flinke storm op komst? Dan is opbergen de meest veilige optie. Let op: Stormschade valt niet onder garantie. 
  • Vriest het? Laat de trampoline dan rustig ontdooien. Als de elastieken en springmat opeens moeten uitrekken als ze bevroren zijn, vinden ze dat niet leuk. Grote kans dat de springmat dan scheurt. En dat willen we natuurlijk niet.

Is er onderhoud nodig voor de trampoline? Moet ik de trampoline schoonmaken?

  • Ons geliefde springtoestel trotseert weer en wind en krijgt heel wat te verduren terwijl hij buiten staat. Het is natuurlijk niet te voorkomen dat er op den duur wat sporen van gebruik en weersinvloeden te zien zijn op het product, maar met onze adviezen hou je de beschermrand langer schoon en fris.  
    • Tip 1: Maak de beschermrand regelmatig schoon met een zachte doek, handwarm (geen heet) water en mild schoonmaakmiddel als nodig. Spoel de rand goed af om alle restjes schoonmaakmiddel ook weer te verwijderen. Zo voorkom je blijvende vlekken, schimmels of ‘het weer’ en blijft jouw trampoline de glimmende eyecatcher van je tuin. Gebruik je de beschermrand even niet? Maak ‘m dan goed droog en schoon en berg ‘m op een droog plekje op. 
    • Tip 2: Houd de beschermrand zo droog mogelijk. De beschermrand is natuurlijk gemaakt voor buitengebruik en kan ook zeker tegen vocht en water, maar langere natte periodes zorgen ervoor dat chemische componenten die het materiaal soepel houden sneller uit het materiaal kunnen verdwijnen waardoor de beschermrand eerder oud wordt en harder/stugger gaat aanvoelen. Een beschermrand die lange periodes nat is geweest zal eerder hard en oud aanvoelen dan een beschermrand die altijd droog is geweest. Geef je beschermrand een lang leven, en droog ‘m zo nu en dan eens na een goed plensbui.
    • Tip 3: Gebruik een afdekhoes voor de trampoline alleen voor kortere periodes. De afdekhoes is bedoeld om de trampoline vrij te houden van bijvoorbeeld takjes en bladeren, maar kan wel water doorlaten. Als er een plas water ontstaat op de beschermhoes, laat de hoes op het springvlak wat water door om te voorkomen dat het verzamelde water het springdoek indrukt. Wanneer de afdekhoes voor een vrij lange periode achter elkaar gebruikt wordt, dan bestaat het risico op het ontwikkelen van vlekken op de beschermrand door schimmelvorming. Ons advies is om de afdekhoes maximaal enkele weken achter elkaar te gebruiken en bijvoorbeeld niet voor het overbruggen van de winterperiode van enkele maanden. 

Moet ik de trampoline thuis in elkaar zetten, of wordt de trampoline in zijn heel naar mijn huis gebracht?

  • De trampoline wordt in doos bij je geleverd. Maar gelukkig heeft Betersport speciaal voor jou een handige handleiding die jou helpt in het opbouwen. 

Zit er garantie op de trampolines? 

  • Garantie frame & laswerk
    • 2 jaar
  • Garantie veiligheidsnet
    • 1 jaar
  • Garantie veiligheidsrand
    • 1 jaar
  • Garantie springmat
    • 1 jaar
  • Garantie elastieken
    • 1 jaar

  • Let op: Stormschade valt niet onder garantie.

In welke kleur kan ik de trampoline aanschaffen?

  • De trampoline is verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: zwart, groen en grijs.

Waar kan ik de installatiehandleiding vinden als ik deze niet binnen heb gekregen?

  • Klik hier voor de handleiding van de Senz Sports J5000.

Retourneren

Ik wil mijn aankoop retourneren, wat kost dit?

  • Je kunt je bestelling binnen 30 dagen retourneren via het retourformulier. Dit is gratis en voor niets als je voldoet aan de retourvoorwaarden van Betersport. Werkt je trampoline niet hoe het hoort of heb je een beschadiging, dan wilt Betersport je uiteraard ook helpen met het repareren van je trampoline. Ga naar de chat van Betersport of vul het contactformulier in van Betersport, dan helpt Betersport je zo snel mogelijk.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Klik hier voor de retourvoorwaarden.

 

Contact

Voor vragen over voorraad heeft het geen zin om contact op te nemen. Artikel uitverkocht, dan is dit artikel niet meer beschikbaar bij Betersport.

  • Neem contact op met Betersport via het contactformulier
  • Telefoon: 077 220 1013 
  • Bereikbaarheid: Ma t/m vrij | 8.30 – 17:00

Algemene voorwaarden

  • Voor de Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van Betersport B.V. klik hier.

Bedrijfsinformatie

  • Handelsnaam: Betersport B.V
  • Website: www.betersport.nl
  • Adres: Maasbreeseweg 27, 5981 NZ Panningen
  • Kamer van Koophandel: 52344681
  • BTW nummer: NL8504.04.836.B01