De monteurs bezoeken u rekinghoudend met de 1,5 meter afstand en dragen een mondmasker. Alle richtlijnen van het RIVM worden in acht genomen. Aanbieder van Kokendwaterkranen binnen de Kookshop

Actieperiode: 05-03-2021 t/m 04-04-2021

Inwisselen vouchers: mogelijk tot 18-04-2021

Voor deze actie geldt: OP = OP*

* Reeds aangekochte voucher behouden het recht op het product, mits verzilverd binnen 14 dagen na aankoop.

Verzending

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

  •  Ja. Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren als je niet wil wachten op levering in mei. De procedure is als volgt: 
    • Stuur email naar info@unito-tech.com met vermelding:
      • Annulering
      • Ordernummer
      • Artikel
      • Naam
      • Adres 

Kan ik bestellen voor een adres buiten Nederland?

  • Nee, zending buiten Nederland is niet mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?

  • De verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen. Je hoeft dus niets extra’s te betalen voor verzending. 

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn Unito ACE kokend waterkraan?/ wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Jouw bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen* verstuurd. Op het moment dat jouw zending bij de transporteur is aangekomen, ontvang je een Track & Trace van Unito ACE waarop je jouw bestelling kunt volgen. 

* let wel op - een aantal artikelen heeft een langere levertijd, ivm beschikbaarheid. Kijk in de productpagina voor een afwijkende levertermijn. Staat er 3-5 werkdagen, dan geldt er geen afwijking. 

Door welke vervoerder wordt mijn kokendwaterkraan verzonden?

  • DHL

Meer dan één product besteld?

  • Dan worden je producten misschien op verschillende momenten geleverd. 

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Wacht in ieder geval de drie volle werkdagen na bestelling af. Mocht je daarna geen link ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@unito-tech.com o.v.v. jouw ordernummer. 

Ik heb een verkeerd e-mailadres opgegeven en nu ontvang ik geen Track & Trace, wat nu?

  • Stuur een e-mail naar info@unito-tech.com o.v.v. jouw ordernummer en ontvang alsnog jouw Track & Trace.

Hoe verloopt mijn verzending met montageservice?

  • Binnen 3 werkdagen na je aankoop, wordt je gebeld door onze service-afdeling voor het plannen van de installatie. In overleg met jou wordt dan binnen twee weken het product geïnstalleerd. De monteurs bezoeken u rekinghoudend met de 1,5 meter afstand en dragen een mondmasker. Alle richtlijnen van het RIVM worden in acht genomen.  

Retourneren & Voorwaarden

Mijn kraan is kapot geleverd, wat moet ik doen?

  • Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Neem contact op met info@unito-tech.com o.v.v. je ordernummer, naam, adres en telefoonnummer om jouw retour aan te melden. 

Ik wil mijn aankoop retourneren, wat kost dit?

  • Binnen 14 dagen na ontvangst kun je kosteloos retourneren. 

Ik wil mijn aankoop retourneren, kan ik dit ook in de winkel terugbrengen?

  • Retourneren is in de winkel niet mogelijk. 

Onder welke voorwaarden mag je de kokendwaterkraan retourneren?

· binnen 14 dagen na datum ontvangst de retour aanmelden bij Unito ACE; 

· het artikel dient ongebruikt te zijn (niet geïnstalleerd); 

· het artikel dient nieuw in verpakking te zijn; 

· het artikel moet compleet inclusief alle accessoires retour worden gestuurd; 

· refund van aankoopbedrag

Hoe werkt het terugsturen van de kokendwaterkraan by Unito ACE?

Meldt je kokendwaterkraan retour aan via de klantenservice van Unito, volg hiervoor onderstaande stappen. 

Stap 1: Meldt je retour aan door te mailen naar info@unito-tech.com onder vermelding van: 

  • RETOUR
  • Naam, adres en telefoonnummer;
  • Ordernummer;
  • Welk(e) product(en) je wilt retourneren;

Stap 2: Unito ACE neemt contact met jou op zodra de retourverzoek is verwerkt: 

  • Unito ACE stuurt een mail met verzendlabel;  
  • Het verzendlabel uitprinten en plakken op de retourverzending; 
  • Stuur het retour naar Unito ACE

Stap 3: De retourverzending wordt gecontroleerd op de voorwaarden van het retourneren: 

  • Mits de klant voldoet aan alle voorwaarden wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort.
  • Indien de retour niet wordt geaccepteerd is het mogelijk om het product alsnog te ontvangen tegen betaling van verzendkosten. 

Installatie en onderhoud

Waar vind ik de installatiehandleiding?

  • De kokendwaterkraan wordt geleverd met een installatiehandleiding. Heb je de installatiehandleiding niet ontvangen, dan is deze aan te vragen via info@unito-tech.com of te downloaden in de Unitostore  

Moet ik iets doen tijdens of na de montageservice?

  • Nee. Binnen drie dagen na aankoop wordt er telefonisch contact opgenomen voor het maken van een afspraak. Het product wordt binnen twee weken geïnstalleerd door de servicemonteur.

Mijn kokendwaterkraan deed het maar doet het nu niet meer, wat moet ik doen?

Is er onderheid vereist aan de kokendwaterkraan?

  • Nee, het product heeft geen onderhoud nodig. Indien je een filter erbij gekocht hebt, raden we wel aan de filter elk jaar te vervangen.

Hoe verloopt de montageservice in tijde van corona?

De monteurs bezoeken u rekinghoudend met de 1,5 meter afstand en dragen een mondmasker. Alle richtlijnen van het RIVM worden in acht genomen.  

Garantie

Mijn artikel is defect na gebruik, valt dit binnen de garantie?

  • Unito ACE geeft 2 jaar fabrieksgarantie. Kijk voor de garantievoorwaarden in de handleiding van het product op pagina 14. 

 

Contact

Zijn er vragen over een bestelling die je hebt geplaatst? Raadpleeg de veelgestelde vragen voor meer informatie.
 

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Mail algemene vragen: info@unito-tech.com

Mail technische vragen: helpdesk@unito-tech.com
Telefoon: 078-3021084

Bereikbaarheid:  

Ma t/m vrij | 8.30 – 17:00

Algemene voorwaarden

Voor de algemene voorwaarden, klik hier voor meer informatie. 

 

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: UNITO Smart Technologies 

Website: https://www.unitostore.com/nl 

Adres: Vierlinghstraat 18, 3316EL, Dordrecht 

Kamer van Koophandel: 70764050 

BTW nummer: NL 858450380B01