Blue Zone Mobility is de aanbieder van de E-bikes en fietsaccessoires uit de E-bikeshop. 

Op zoek naar de leverancierspagina van de Back to School shop? Klik dan hier.
Op zoek naar de leverancierspagina van de E-bikeshop week 13? Klik dan hier.

Verzending

Kan ik mijn bestelling van een E-bike annuleren?

  • Ja, het is mogelijk om een bestelling te annuleren, indien de E-bike nog niet is verstuurd. 
    • E-mail info@bikeservicenederland.nl o.v.v. ordernummer en/of vouchercode, IBAN, tenaamstelling, datum aankoop en telefoonnummer voor annulering.
  • Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren, indien de E-bike al verstuurd is.
    • Als het een bestelling betreft die al verzonden is gelden de onderstaande regels:
  • Jij, de consument, heeft bij een koop op afstand (online aankoop) het recht de aankoop te herroepen. Dat wil zeggen dat je binnen de bedenktijd van 14 dagen nadat je het product geleverd hebt gekregen, zonder opgaaf van reden, het product mag annuleren.
  • Tijdens de 14 dagen bedenktijd mag het product opengemaakt worden en gepast worden, om te beoordelen of je het product wilt houden. Het product mag NIET gebruikt worden tijdens de bedenkperiode! 
  • In het geval dat het product een E-bike betreft, hanteren we de onderstaande richtlijnen. 
    • De E-bike mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. Dit gebeurt al door de monteur bij aflevering.
  • De E-bike mag nadat de monteur de E-bike heeft afgesteld uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden:
    • Maximaal over een afstand van 1 km.
    • Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek.
  • Wanneer je de E-bike NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd en met alle geleverde accessoires en papieren. Voldoet de E-bike niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend.
  • Wanneer de E-bike meer dan 1 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden.
  • Wanneer blijkt dat de E-bike over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Blue Zone Mobility kan de E-bike dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  • Graag ontvangt info@bikeservicenederland van jou de bevestiging bij de retourmelding dat de E-bike niet meer dan 1 km heeft gereden en dat hij onbeschadigd cq in nieuwstaat verkeerd.

Kan ik mijn bestelling met accessoire(s) en omafiets annuleren?

  • Indien de bestelling van de accessoire(s) en omafiets nog niet geleverd is kan je jouw bestelling annuleren via info@bikeservicenederland.nl. Mocht de accessoire(s) al verstuurd zijn, dan kan je jouw bestelling weigeren aan de deur of gratis retour sturen. 

Kan ik bestellen voor een adres buiten Nederland?

  • Nee. De artikelen van de E-bikeshop zijn alleen te bestellen voor een adres binnen Nederland. 

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn E-bike?

  • Bekijk de productpagina voor de actuele levertermijn.
  • Binnen 2 werkdagen na aankoop ontvang je een bevestiging van de order. Binnen 7 werkdagen krijg je een telefoon of e-mail met de afleverdag. 
  • Mocht een afspraak niet lukken op de aangegeven dag en niemand anders kan de E-bike aannemen dan schuift de levering een week door, op dezelfde dag. Het is echter prettig om zo veel mogelijk vast te kunnen houden aan de planning van de vervoerder. Ben je in staat om een buur, vriend of familielid in te schakelen voor de ontvangst van jouw fiets/het bestelde product, dan vraagt Blue Zone Mobility jou om dit te doen. Zorg ervoor dat jij, of jouw afgevaardigde buur, vriend of familielid, kan aantonen dat de fiets door jou is besteld en dit kunt tonen aan de vervoerder van Blue Zone Mobility. Zonder bewijs kan de E-bike niet worden afgeleverd!
  • De dag voor de afleverdag ontvang je een SMS bericht. 

Door welke vervoerder worden de E-bikes verzonden?

  • Een door Blue Zone Mobility aangestelde vervoerder of door Blue Zone Mobility zelf.

Door welke vervoerder wordt mijn accessoire(s) en omafiets verzonden?

  • DHL

Ontvang ik een Track & Trace na het bestellen?

  • Je ontvangt geen track en trace code na het bestellen van een E-bike. Je wordt gebeld of krijgt een e-mail met de afleverdag en de avond voor de aflevering een tijdspad van maximaal 3 uur waarbinnen de fiets wordt geleverd.
  • Je ontvangt wel een Track & Trace code na het bestellen van de omafiets en een accessoire. De Track & Trace code ontvang je zodra de bestelling bij de vervoerder is aangekomen. 

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Zie boven na bestelling van een E-bike.
  • Heb je geen Track & Trace code ontvangen na het bestellen van een accessoire of omafiets? Neem dan contact op met info@bikeservicenederland.nl o.v.v. jouw ordernummer en ontvang alsnog jouw Track & Trace.

Ik heb een verkeerd e-mailadres opgegeven en nu ontvang ik geen Track & Trace, wat nu?

  • Je krijgt geen Track & Trace na het bestellen van een E-bike. Bij het onjuist opgeven van jouw telefoonnummer wordt het wel lastig om een leverafspraak te maken. Neem dan contact op met info@bikeservicenederland.nl o.v.v. jouw ordernummer. 
  • Heb je geen Track & Trace code ontvangen na het bestellen van een accessoire of omafiets? Neem dan contact op met info@bikeservicenederland.nl o.v.v. jouw ordernummer en ontvang alsnog jouw Track & Trace.

Ik heb mijn bestelde accessoires al ontvangen, echter de bestelde E-bike nog niet?  

  • Veel van de sloten en accessoires hebben een snellere levertijd dan de fietsen. Het kan hierdoor voorkomen dat je deze artikelen een dag eerder ontvangt dan de E-bikes.

Retourneren & Voorwaarden

Mijn E-bike is na ontvangst defect geraakt, wat nu?

  • Neem contact op met de serviceverlener via e-mail: Service@Bluezonemobility.nl of telefoon 0611733783, bereikbaar van 09.00 tot 16.00 uur

Ik wil mijn aankoop retourneren, wat kost dit?

  • De E-bike wordt, indien je hebt voldaan aan de voorwaarden die gelden bij het annuleren van een E-bike, na afspraak kosteloos bij jou thuis opgehaald. 
    • LET OP! Je kunt de fiets niet naar een AH-winkel brengen en daar jouw geld terugeisen. Het terugstorten van het aankoopbedrag wordt elders geregeld.
  • Het retourneren van een accessoire of de omafiets kost jou geen geld.

Ik wil mijn aankoop retourneren, kan ik dit ook in de winkel terugbrengen?

  • Nee. Retourneren in de winkel is niet mogelijk.

Onder welke voorwaarden mag ik de E-bike retourneren?

  • De E-bike moet ongebruikt (maximaal 1 kilometer gereden onder schone omstandigheden) en geheel compleet worden aangeboden, dwz met alle accessoires, boekjes etc.

Onder welke voorwaarden mag ik een accessoire retourneren?

  • De accessoire dient bij retour in de originele verpakking terug gestuurd te worden, onbeschadigd en met originele informatiekarton eraan.

Onder welke voorwaarden mag ik de omafiets retourneren?

  • De omafiets dient bij retour onbeschadigd in dezelfde verpakking retour gestuurd te worden en zoveel mogelijk met bescherming verpakt te worden.

Hoe werkt het retourneren van een E-bike?

  • De E-bike zal thuis bij de koper worden opgehaald na afspraak. Pas wanneer de E-bike in goede orde is bevonden zal bericht naar AH komen dat de aankoop gecrediteerd kan worden.  

Hoe werkt het retourneren van een accessoire(s)?

  • De retour aanmelden via: info@bikeservicenederland.nl o.v.v. ordernummer, besteldatum en naam. Hierop wordt er een retouretiket naar jou gemaild die jij kan gebruiken voor het retourneren.
    • De accessoire dient bij retour in de originele verpakking terug gestuurd te worden, onbeschadigd en met originele informatiekarton eraan.

Hoe werkt het retourneren van de omafiets?

  • Retouren kun je aanmelden via: info@bikeservicenederland.nl, waarna je een retouretiket gemaild krijgt waarmee je de doos met fiets kunt afgeven bij een DHL pun
    • Indien je de omafiets wilt retourneren, dient deze onbeschadigd in dezelfde verpakking retour gestuurd te worden en zoveel mogelijk met bescherming verpakt te worden.

Contact

Zijn er vragen over een bestelling die je hebt geplaatst? Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:   

E-bikes:

Wil je aanvullende productinformatie over Villette Fietsen, graag jouw bericht sturen aan:

(Bij voorkeur een e-mail)

E-mailadres: info@bikeservicenederland.nl

 Telefoonnummer: 0570-606939

Website informatie: www.villettefietsen.nl


Voor een annulering van een bestelling die nog niet is uitgeleverd, kun je terecht bij BSN:  

E-mailadres: info@bikeservicenederland.nl


Bestellingen, leveringen, garantie en retouren E-bike: Heb je vragen over lopende bestellingen, leveringen, garantie en mogelijke retouren? Neem dan contact op met de klantenservice van Blue Zone Mobility

Vragen over leveringen: dropshipments@bluezonemobility.nl

Retour E-bike aanmelden – ( Feitelijke retour, een fiets die is uitgeleverd, kan retour worden aangemeld via: info@bikeservicenederland.nl met vermelding van het ordernummer 

Serviceverlening transporteur E-bike: service@bluezonemobility.nl

Garantie vragen E-bike: service@bluezonemobility.nl


Heb je overige vragen over bestellingen, leveringen en retouren: 06 11733783, bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur
Het verzekeren van jouw E-bike:  

Fiets verzekering: https://www.fsnplus.nl/nl/verzekeren

Dit kan pas indien je jouw fiets hebt ontvangen aangezien je het framenummer hiervoor nodig hebt.   

Accessoires en omafiets:

Voor een annulering van een bestelling die nog niet is uitgeleverd, kun je terecht bij BSN bereikbaar onder e-mailadres: info@bikeservicenederland.nl

Garantie vragen: info@bikeservicenederland.nl 

Telefoonnummer: 0570-606939

Retour accessoire aanmelden: info@bikeservicenederland.nl

Vragen over leveringen van accessoire(s): info@bikeservicenederland.nl 

Telefoonnummer: 0570-606939  


Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: Blue Zone Mobility B.V.

Website: www.villettefietsen.nl 

Adres: Mijkenbroek 18, 4824 AB, Breda 

Kamer van Koophandel: 72131624 

BTW nummer: 858998178B01