Verzending

Wat is de verzendtijd van de OPPO producten?

  • De verwachte levertijd is 3 werkdagen.  

Ontvang ik een Track & Trace code op het moment dat het jullie magazijn verlaat?

  • Ja, je ontvangt jouw Track & Trace zodra jouw bestelling klaar staat voor verzending. 

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Neem contact op met info@oppo-aed.nl o.v.v. ordernummer, besteldatum en naam. 

Als ik meerdere artikelen bestel van OPPO, ontvang ik deze tegelijk of apart van elkaar?

  • Als de order tegelijk (op dezelfde dag) bij de leverancier binnen, dan worden jouw artikelen samen verzonden. Als dit niet het geval is, dan ontvang je de artikelen afzonderlijk van elkaar.

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

  • Nee, het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wel kun je jouw bestelling weigeren aan de deur, dan wordt het kosteloos retour genomen en ontvang je jouw geld terug.

Ik heb een voucher gekocht in de winkel, maar wil mijn aankoop niet verzilveren. Wat nu?

  • Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling wat moet ik nu doen?

  • Neem contact op met info@oppo-aed.nl o.v.v. ordernummer, besteldatum en naam.  

Retour

Hoelang heb ik om een product te retourneren? 

  • Je hebt 14 dagen de tijd om jouw OPPO artikel kosteloos te retourneren zonder opgave van reden.

Wat zijn de retourvoorwaarde?

  • Een OPPO artikel mag onbeschadigd en voorzien van alle bijbehorende onderdelen, in de originele verpakking worden geretourneerd. Leverancier zal de geretourneerde goederen bij ontvangst beoordelen ter controle. 
  • Om jouw retour aan te melden moet jij altijd jouw aankoopbewijs meesturen. 

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Je kunt alle OPPO artikelen kosteloos binnen 14 dagen retourneren.  

Zit er garantie op mijn OPPO artikel?

  • Ja, er zit 24 maanden garantie op alle OPPO artikelen
    • Vind hier de garantievoorwaarden 

.

Hoe kan ik mijn OPPO artikel retourneren? 

  1. Meld jouw retour aan via info@oppo-aed.nl en stuur het aankoopbewijs mee.
  2. Een OPPO artikel mag onbeschadigd en voorzien van alle bijbehorende onderdelen, in de originele verpakking worden geretourneerd. Leverancier zal de geretourneerde goederen bij ontvangst beoordelen ter controle.
  3. Je ontvangt vanuit de support afdeling van OPPO Nederland instructies over het retourneren van jouw artikel.

Contact

  • Contact opnemen met de klantenservice van OPPO Nederland kan via onderstaande contact mogelijkheden:
  •  (Bij voorkeur een e-mail)     

Bedrijfsinformatie

  • Handelsnaam: Oleading B.V.
  • Website: oppo.com