De Eekhoorn Dutch Furniture is de aanbieder van het meubilair verkrijgbaar in de Woonshop.       

Verzending

Hoe werkt het leverproces?

  • De artikelen worden binnen 3 werkdagen geleverd. Je ontvangt een Track & Trace van om het pakket te volgen zodra jouw bestelling verzonden is. 

Door welke transporteur wordt mijn artikel(en) geleverd?

  • De planten worden via Post NL bezorgd. 
    • Je ontvangt een Track & Trace voor het volgen van jouw pakket en de verwachte afleverdatum.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling wat moet ik nu doen?

  • Graag zo snel mogelijk doorgeven via info@green-bubble.com, zodat dit aangepast kan worden voor het pakket verzonden wordt. 

Ik heb meerdere items besteld, ontvang ik deze tegelijk?

  • Heb jij meerdere artikelen tegelijk gekocht? Deze ontvang je dan ook tegelijk.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

  • Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar ecommerce@deeekhoorn.com
  • Mocht het artikel ondertussen toch verzonden zijn, kan je het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket automatisch retour naar de leverancier. 

Wat zijn de verzendkosten?

  • Je betaalt geen verzendkosten.

Wat is de garantie? 

  • De standaard garantietermijn bedraagt 2 jaar - onverlet de wettelijke rechten - na leverdatum. Indien je binnen deze 2 jaar een klacht zou hebben kun je dit melden via ecommerce@deeekhoorn.com
  • De klacht zal in behandeling genomen worden en wordt op basis van de aangeleverde informatie beoordeeld. Daar waar nodig zal er eventueel aanvullende informatie opgevraagd worden (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zal er natuurlijk een passende oplossing aangerdragen worden.

Kan ik een factuur ontvangen?

Retourneren

Hoelang heb ik om een product te retourneren?

  • Je hebt 14 dagen na levering om jouw bestelling te retourneren. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Meld hier jouw retour aan, vermeld altijd jouw naam, besteldatum en ordernummer.

Wat zijn de retourvoorwaardes?

  • Mocht van de zichttermijn gebruik gemaakt worden, kan de bestelling gratis geretourneerd worden indien deze:
    • 1. Eerst per e-mail aangemeld is bij ecommerce@deeekhoorn.com (Zonder deze aanmelding komen de retourkosten voor eigen rekening).
    • 2. Compleet & onbeschadigd is en in de originele verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk).
    • 3. Binnen redelijke termijn doch uiterlijk binnen 14 dagen na verstrijken zichttermijn of feitelijke herroeping wordt teruggestuurd.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Retourneren kan gratis.

Contact

Bedrijfsinformatie

  • Handelsnaam: De Eekhoorn Dutch Furniture
  • Website: www.deeekhoorn.com
  • Adres: Zaadmarkt 25
    • 1681 PD Zwaagdijk-Oost
  • Kamer van Koophandel: 70242666
  • BTW nummer: NL858209913B01