Verzending

Wat is de verzendtijd van mijn levering?

  • Je ontvangt jouw bestelling binnen 3-5 werkdagen. 
    • Je ontvangt een Track & Trace één dag voor levering.

Ontvang ik een Track & Trace code op het moment dat het jullie magazijn verlaat?

  • Ja, je ontvangt jouw Track & Trace één dag voor levering van jouw bestelling.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Neem contact op met info@wavebymline.nl of tel: 0413-338975 o.v.v. jouw ordernummer en ontvang alsnog jouw Track & Trace.

Als ik meerdere artikelen bestel, ontvang ik mijn bestellingen apart van elkaar of tegelijk?

  • Heb jij meerdere matrassen of kussens tegelijk gekocht? Deze artikelen worden apart van elkaar geleverd.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?

  • Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact op via 0413-338975.
    • Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling wat moet ik nu doen?

  • Neem contact op met info@wavebymline.nl of tel: 0413-338975 o.v.v. jouw ordernummer, correcte adres, e-mail of telefoonnummer.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?

  • De matrassen bevatten 10 jaar garantie. De kussens bevatten twee jaar garantie.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?

  • Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden via info@wavebymline.nl of tel: 0413-338975.

Retouren:

Hoelang heb ik om een product te retourneren?

  • Je hebt 125 dagen na levering om jouw bestelling te retourneren. 

Wat zijn de retourvoorwaarde(s)?

  • Een artikel dient binnen 125 dagen in goede staat geretourneerd te worden. Dit ter beoordeling van de leverancier.
    • Er dient zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het product dient onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk zonder gebruikssporen geretourneerd te worden, wanneer dit niet gebeurt ben je zelf aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Je kan jouw artikel gratis retourneren. 

Hoe retourneer ik mijn artikel?

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

  • Zodra jouw order retour is aangemeld zal er een afspraak worden gemaakt voor het ophalen van het product. Vanaf het moment dat jouw retour is opgehaald duurt het ongeveer 15 werkdagen totdat de terugbetaling zal plaatsvinden, mits het product in juiste staat is ontvangen volgens de retourvoorwaardes.

Ik wil mijn aankoop retourneren, kan ik dit ook in de winkel terugbrengen?

  • Retourneren is in de winkel niet mogelijk.

Contact:

Zijn er vragen over een bestelling die je hebt geplaatst? Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contactmogelijkheden:

E-mail: info@wavebymline.nl
Telefoon: 0413-338975

Algemene voorwaarden: https://www.wavebymline.nl/algemene-voorwaarden/

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: M line

Website: www.wavebymline.nl 

Adres: Linie 27, 5405 AR Uden

Kamer van Koophandel: 17134757

Btw-nummer: NL809851520b01