FAQ English click here 

FAQ Polski kliknij tutaj 

Wat houdt dit kerstgeschenk in?

Als medewerker van Ahold Delhaize krijg je een kerstkaart met cadeaucode om te verzilveren. Deze code heeft een waarde van €25,-. Op de site ah.nl/kerstgeschenk2020, gall.nl/kerstgeschenk2020 en etos.nl/kerstgeschenk2020 kun je deze code verzilveren voor diverse tegoeden.

Wanneer je het bedrag verzilverd hebt, krijg je een bevestigingsmail met daarin je gekozen product. 

Hoe werkt het?

Klik hier voor de instructies. 

Hoe groot is het bedrag van het kerstgeschenk dat op de giftcard staat?

Je krijgt een bedrag van €25,- om te besteden op de website. Klik hier om naar de website te gaan. 

Moet ik het gehele bedrag in één keer gebruiken?

Alle producten op de website zijn voor of vanaf €25,- beschikbaar. Hierdoor gebruik je het gehele bedrag in één keer.

Kan ik het gekochte shop- of gametegoed meerdere keren gebruiken?

Je kunt het gekochte shop- of gametegoed in delen gebruiken. Wanneer het tegoed op is, kan deze niet meer gebruikt worden. 

Kan ik iets selecteren van meer dan €25,-?

Ja, je kunt een product besteden voor meer dan €25,-. Je dient het bijkomende bedrag zelf te betalen via iDEAL.

Tot wanneer is de code op de kerstkaart geldig?

De code op de kerstkaart is geldig t/m 30 juni 2021.

Kan ik de code op de kerstkaart ook verzilveren als ik woonachtig ben in België?

Ja, je kunt het precieze bedrag van €25,- verzilveren in België, maar je kunt niet meer dan €25,- besteden, omdat het betalen via iDEAL niet in België ondersteund wordt.

Ik ben woonachtig in België, welke kerstgeschenken kan ik kiezen?

Niet elk shoptegoed is van toepassing voor België omdat niet alle partijen daar afleveren. Kijk goed bij de voorwaarden van het gekozen product. 

Tot wanneer kan ik het shop- of gametegoed gebruiken?

Dit verschilt per product en kun je terugvinden op de website bij het desbetreffende product. Vaak is een tegoed geldig tot één jaar na aankoop. Klik hier om naar de website te gaan.

Wat kan ik met mijn code kopen?

Op de website kun je kiezen uit verschillende categorieën. Per categorie kun je uit verschillende mogelijkheden kiezen. Klik hier om naar de website te gaan.

Kan ik de code op de kerstkaart ook in de winkel gebruiken?

Nee, de code kun je alleen verzilveren op de website. Wel kun je daar shoptegoed kopen voor Albert Heijn, Etos of Gall & Gall, dat je vervolgens in de winkel kunt gebruiken. 

Kan ik de code op de kerstkaart ook op lekkerweglekkerthuis.ah.nl gebruiken?

Nee, je kunt de code alleen verzilveren op de website. Klik hier om naar de website te gaan.

Kan ik de code op de kerstkaart gebruiken op ah.nl?

Nee, je kunt de code alleen verzilveren op de website. Hierbij kan je wel kiezen om het tegoed te verzilveren voor een Albert Heijn cadeaukaart die je in de Albert Heijn winkel kan gebruiken óf het is mogelijk je code te verzilveren voor een korting op ah.nl. Klik hier om naar de website te gaan.

Kan ik mijn bestelling annuleren/retourneren?

Het annuleren van je bestelling is niet mogelijk.

Mag ik mijn ticket / tegoed in zwart-wit printen?

Het is geen probleem om de vouchers in zwart-wit te printen. Het is wel belangrijk dat de barcode of de QR-code duidelijk zichtbaar is op de voucher.

Wat moet ik doen als ik geen printer heb of als mijn printer defect is?

Het is mogelijk om je Albert Heijn tegoed vanaf je mobiele telefoon te scannen bij de zelfscan kassa of bij de bonuskaart scanner aan de bemande kassa. 

We kunnen niet garanderen dat je barcode elders altijd vanaf je mobiel gescand kan worden daarom is het verstandig om je code te printen;

· Bij een printshop 

· Bij buren, een vriend of een familielid
 

Mag ik de kerstkaart cadeau doen aan iemand?

Natuurlijk, je kerstgeschenk is heel leuk om cadeau te geven! 

Mag ik een ticket / tegoed aan iemand cadeau doen?

Natuurlijk, je kerstgeschenk is heel leuk om cadeau te geven! Zorg er wel voor dat het kerstgeschenk uitgeprint is.

Wanneer ontvang ik mijn kerstgeschenk?

Als de betaling via internet is voltooid en verwerkt ontvang je binnen een kwartier een bevestigingsmail met jouw kerstgeschenk. Print deze uit.

Waar kan ik terecht met mijn vragen over het kerstgeschenk?

Je kunt contact opnemen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kom ik aan de bevestigingsmail?

Je kunt contact opnemen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

Kan ik mijn kerstgeschenk inwisselen voor geld?

Nee, je kunt je kerstgeschenk niet inwisselen voor geld.

Waar kan ik terecht met klachten en opmerkingen?

Fijn dat je de moeite neemt om dit aan ons door te geven. Je kunt je klacht delen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice. De klantenservice zal dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat zij dit kunnen meenemen in de evaluatie van de actie.

Wie organiseren dit kerstgeschenk?

De actie wordt georganiseerd door Ahold Delhaize in samenwerking met Touch Incentive Marketing B.V., Blackhawk Network en de Nederlandse Loterij Organisatie.

Mijn ticket is niet scanbaar, wat nu?

Bij problemen van het scannen van shoptegoed of gametegoed kun je contact opnemen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice