Over AH en verkopende partijen

Over Albert Heijn 

Bij Albert Heijn geloven we dat we met veel kleine stapjes, grote resultaten kunnen behalen. Dat als we met z'n allen iedere keer een beetje meer doen, we ook iedere keer een beetje meer bereiken. Naast boodschappen doen bij Albert Heijn kun je er ook terecht voor verschillende digitale diensten. Via ons online platform bieden wij ook Tickets, e-cadeaus en beltegoed aan. Albert Heijn vervult voor deze digitale diensten een bemiddelende rol tussen de verkopende partijen en klanten. Deze producten worden aangeboden door speciaal geselecteerde partners die experts zijn in hun veld en kwaliteit en service hoog in het vaandel hebben staan.

Wilt u meer weten over Albert Heijn? Klik op www.ah.nl/over-ah 

Over Touch Incentive marketing

Touch Incentive Marketing ontwikkelt en voert incentive- en loyaliteitsprogramma's uit die mensen en organisaties inspireren om een verbeterde prestatie te leveren.
Touch heeft alle disciplines in huis en is daardoor hét full-service incentive marketing bureau van de gehele Benelux. Touch incentive levert creatieve loyaliteitsoplossingen aan onder andere grote FMCG-merken, telecom- en energiebedrijven, elektronicaketens, petrol en financiële instellingen.

Kijk hier voor meer informatie.

Over Lekkerland

Lekkerland Nederland B.V. geldt in Nederland als ‘The Convenience Company’ bij uitstek. De moderne consument kiest voor snelheid en gemak. Een kant-en-klare snack, een kop koffie tussendoor, een flesje fris tegen plotselinge dorst. Maar ook batterijen, telecomproducten of kantoor-en feestartikelen verwacht hij in een convenience store. Gemakkelijk onderweg of vlak naast de deur. Op het moment dat de behoefte ontstaat.

Kijk hier voor meer informatie.

Over Blackhawk Networks

Blackhawk Networks West Europa is gebaseerd in de verenigde koningrijk. Blackhawk heeft expertise in het incentive markt, cadeaukaarten en biedt zowel fysiek als digitale oplossing aan voor de cadeaukaarten markt.

Kijk hier voor meer informatie.