Verzending

 Wat is de verzendtijd mijn levering?

  • Ninebot Kickscooter E22E:
    •  De verwachte levertijd is 3 werkdagen. Na ontvangst van de order gaat Megami B.V. direct aan de slag. Hierbij is Megami B.V. wel afhankelijk van de capaciteit van de vervoerders.
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Je SUP board set en dakdrager(s) wordt binnen 3 werkdagen geleverd. Je ontvangt een Track & Trace om het pakket te volgen zodra jouw bestelling gereed staat voor levering. 
      • Heb je een dakkoffer besteld? Jouw dakkoffer wordt binnen 7 werkdagen bezorgd. 
      • Heb je de bundel kajak stoeltje / kajak peddel gekocht? Deze is pas leverbaar vanaf 15 juli, hierna wordt jouw bundel kajak stoeltje / kajak peddel binnen 3 werkdagen verzonden. 

Ontvang ik een Track & Trace code op het moment dat het jullie magazijn verlaat?

  • Ninebot Kickscooter E22E:
    • Ja, de Track & Trace code wordt direct aangemaakt. Deze wordt pas actief zodra de vervoerder het pakket in ontvangst heeft genomen.
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    •   Je ontvangt een Track & Trace om het pakket te volgen zodra jouw bestelling gereed staat voor levering.  

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Ninebot Kickscooter E22E: 
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Stuur een mail naar verkoop@harvestbv.nl o.v.v naam, adres en woonplaats gegevens, besteldatum en ordernummer. 

Als ik meerdere artikelen bestel, ontvang ik mijn bestellingen apart van elkaar of tegelijk?

  • Ninebot Kickscooter E22E
    • Als de order tegelijk (op dezelfde dag) bij de leverancier binnen komt ontvang je de Ninebot Kickscooter E22E tegelijkertijd. Als dit niet het geval is , dan ontvang je de Ninebot Kickscooter E22E afzonderlijk van elkaar.
  •  Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Heb je een SUP Board set en een dakdrager gekocht besteld? Deze worden tegelijk via DPD bij jou thuis geleverd. 
    • Heb je de bundel kajak stoeltje / kajak peddel gekocht? Deze is pas leverbaar vanaf 15 juli, hierna wordt jouw bundel kajak stoeltje / kajak peddel binnen 3 werkdagen verzonden. 
    • Heb jij een dakkoffer besteld? Deze wordt apart geleverd via Panther Express.

 

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?

  • Heb je een SUP board set, SUP accessoire(s), dakdrager of dakkoffer gekocht? 
    • Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met Harvest Automotive (verkoop@harvestbv.nl), mail je ordernummer en naam, adres, besteldatum en woonplaats gegevens. 
    • Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.
  • Heb je een Ninebot Kickscooter E22E gekocht? 
    • Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. heb je deze nog niet ontvangen dan kun je mailen naar orders@amazingcompany.eu en aangeven dat je de order wilt annuleren. 
      • · Vermeld altijd jouw ordernummer, naam en besteldatum. 

  • Jouw annulering wordt door Harvest Automotive B.V. en Megami B.V. doorgegeven aan Albert Heijn. Zodra Albert Heijn bericht ontvangt van Harvest Automotive B.V. of Megami B.V. om jou te refunden duurt het tot 15 werkdagen voordat je jouw geld terug op de rekening hebt waar de bestelling op is uitgevoerd. 
  • Heb je een aankoop met voucher gedaan? 
    • Het refunden van jouw bestelling duurt helaas iets langer. 

Ik heb een voucher gekocht, maar zie er toch vanaf. Kan ik mijn geld terugontvangen?

  • Ja je kan jouw geld terug ontvangen, als jij van je voucher afziet. 
    • Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt. 

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling wat moet ik nu doen?

  • Ninebot Kickscooter E22E: 
    • Deze informatie kan eventueel nadien nog worden gewijzigd via de support afdeling van Megami B.V. orders@amazingcompany.eu
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Stuur een mail naar verkoop@harvestbv.nl o.v.v naam, adres en woonplaats gegevens, besteldatum, juiste email of telefoonnummer en ordernummer.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?

  • Alle producten hebben twee jaar garantie

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?

  • Ninebot Kickscooter E22E: 
    • Helaas is het niet mogelijk om een factuur te ontvangen voor de Ninebot Kickscooter E22E. 
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Het is mogelijk om een factuur aan te vragen voor jouw bestelling. Stuur een mail naar verkoop@harvestbv.nl o.v.v naam, ordernummer, besteldatum en bestelgegevens. 

Ik heb problemen met het invoeren van de vouchercode. Waar kan ik terecht?

  • Volg eerst de verzilverinstructies, die te vinden zijn bovenin de pagina. 
    • Lukt het invoeren van de vouchercode nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn. 

 

Klachten over de afhandeling door de leverancier?

  • Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht. 

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?

  • Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour m.b.t. tot de SUP board set, SUP accessoire(s), dakdragers en dakkoffers kunnen gesteld worden aan verkoop@harvestbv.nl 

  • Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour m.b.t. tot de Ninebot Kickscooter E22E kunnen gesteld worden aan orders@amazingcompany.eu

Algemene vragen

SUP Board:

Hoeveel personen kunnen er maximaal tegelijk op het SUP board staan? 

  • Dat is afhankelijk van het gewicht, tot maximaal 180 kg.

Wat is het maximale gewicht wat er op het SUP board? 

  • Maximaal 180 kg.

Kan de vin verwijderd worden?

  • Ja, 1 vin is demontabel.

Hoeveel luchtdruk moet een SUP board hebben?

  • Het advies is 15PSI - Max 20 PSI.

Hoe kan ik de SUP repareren?

  • Je kan jouw SUP repareren met de bijgeleverde reparatie set.

Hoe moet ik het SUP board opslaan?

  • Berg je de SUP op in jouw tas? Verwijder eerst de vuiligheid op het board en maak het board daarna goed droog. Verwijder vervolgens de vin, de andere 2 vinen beschermen met de meegeleverde faom beschermers. Als laatst rol je de SUP op en plaats je het in jouw tas. 

Kan ik mijn SUP board buiten opslaan?

  • Het is mogelijk, maar het wordt aangeraden om jouw SUP liever in de schaduw en op een droge plek te bewaren.

Kan ik op alle soorten water suppen?

  • Ja dat is mogelijk. 
    • Controleer altijd bij de lokale autoriteiten of het is toegestaan.

Wat voor kleding is aangeraden om in te suppen?

  • Het is aangeraden om in beschermende kleding tegen de zon en eventueel koude water te suppen. 

Dakkoffers:

Voor welk formaat auto zijn dakkoffers geschikt?  

  • Beide dakkoffers kunnen op elke formaat auto en dienen gemonteerd te worden op een dakdrager met de meegeleverde U beugels (max 80mm). 

Hoe zwaar is een dakkoffer? 

  • De 320 liter dakkoffer weegt 12 kg. 
  • De 480 liter dakkoffer weegt 22 kg.

Zijn er restricties op de weg met een dakkoffer?

  • Officieel is dit maximaal 130 km/h. 

Moeten mijn dakkoffers aan bepaalde eisen voldoen?

  • De dakkoffer voldoet aan de TUV homologatie.

Komen de dakkoffers met ingebouwd slot? 

  • Ja, de dakkoffers komen met ingebouwd slot en twee sleutels. 

Wat is het extra verbruik na montage van een dakkoffer?

  • Gemiddeld 5 tot 10% meer. 

Dien ik nog een speciale montageset te huren/kopen om de dakkoffer te monteren?

  • Voor de montage op een dakdrager zit er een U-Beugel set bij geleverd, deze past op bijna iedere dakdrager met een breedte van maximaal 80 mm. Je dient zelf nog de voorgeboorde gaten door te boren voor de juiste montage van het montageset.

Kan een dakkoffer op mijn auto het rijgedrag van de auto beïnvloeden?

  • In principe niet, houdt wel rekening bij wind en de maximale hoogte bij viaducten en parkeergarages.

Hoe kan ik mijn dakkoffer het eenvoudigst opbergen?

  • Maak jouw dakkoffer schoon met een vochtige doek en berg jouw dakkoffer op waar de mogelijkheid is, binnen of buiten.

Hoe onderhoud ik mijn dakkoffer het best?

  • Het schoonmaken met een vochtige doek helpt het best met het onderhouden van jouw dakkoffer.

Wat is de maximale belading van de dakkoffer?

  • Dakkoffer 320 Liter maximaal 55 kg
  • Dakkoffer 480 Liter maximaal 75 kg

Dakdragers:

Voor welk type auto zijn de dakdragers geschikt?  

  • Bekijk hier voor meer informatie over open en gesloten dakdragers en zie welke dakdrager jouw auto nodig heeft. 

Welke lengte hebben de dakdrager? 

  • Lion: lengte dakdrager 120 cm, maximale breedte tussen de open dakrails 102 cm.
  • Lion XL: lengte dakdrager 135 cm, maximale breedte tussen de open dakrails 118 cm.
  • King: lengte dakdrager 112 cm, maximale breedte tussen de gesloten dakrails 112 cm.
  • King XL: lengte dakdrager 120 cm, maximale breedte tussen de gesloten dakrails 120 cm.

Zijn de dakdrager afsluitbaar? 

  • Ja, de dakdragers zijn afsluitbaar met 4 sloten rondom.

Wat is de breedte van de dakdrager? 

  • Beide dakdragers hebben een ovale vorm van 28 mm hoogte en 52 mm breedte.

Kan ik alle merken dak accessoires bevestigen op de dakdrager? 

  • Ja, want de dakdrager heeft een ovale vorm en alle merken hebben een U-Beugel montage op de accessoires of een andere klem montage. Tevens hebben de dakdragers een T-Slot montage. 

Moeten mijn dakdragers aan bepaalde eisen voldoen?

  • ·De dakdragers zijn TUV gecertificeerd.

Hoe onderhoud ik mijn dakdrager het best?

  • Maak na gebruik jouw dakdrager schoon en spuit het slot in met WD40.

Wat is de maximale belading van de dakdrager?

  • Lion dakdrager: maximaal 90 kg
  • King dakdrager maximaal 100 kg

Ninebot Kickscooter E22E

Mag ik met de Kickscooter op straat rijden?

  • Op dit moment is het wettelijk (nog) niet toegestaan voor de openbare weg. Het is wel mogelijk om op eigen terrein rond te rijden.
  • In diverse andere landen in Europa is het toegestaan. Raadpleeg daarvoor altijd de daar geldende regels.

Op welk terrein is de Ninebot Kickscooter E22E geschikt?

  • Dit betreft voornamelijk een vlakke ondergrond. 

Is de Ninebot Kickscooter E22E verstelbaar?

  • Nee, de Ninebot Kickscooter E22E is niet verstelbaar.

Wat is de minimale en maximale snelheid van de Ninebot Kickscooter E22E?

  • De minimale snelheid is 4km/u, de maximale snelheid is 20km/u. 

Heeft de Ninebot Kickscooter E22E een minimum leeftijd?

  • Nee, maar geadviseerd is vanaf circa 14 jaar.

Wat is de maximale belasting voor de Ninebot Kickscooter E22E?

  • 100 kg

Is de Ninebot Kickscooter E22E waterbestendig?

  • Het product is IPX4 waterbestendig.

Kan ik de Ninebot Kickscooter E22E opladen in een regulier stopcontact?

  • Jazeker, het product kan enkel worden opgeladen middels 230V.

Hoe berg ik de Ninebot Kickscooter E22E op?

  • Het product is vrij eenvoudig in te klappen en daardoor makkelijk mee te nemen.

Is er onderhoud verreist aan de Ninebot Kickscooter E22E?

  • Er is geen specifiek onderhoudt vereist, behoudens het goed blijven schoonmaken bij langdurig gebruik.

Retour

Hoelang heb ik om een product te retourneren? 

  • Ninebot Kickscooter E22E:
    • Je kunt de Ninebot Kickscooter E22E binnen 14 dagen kosteloos retouren zonder opgave van reden. 
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Je hebt 14 dagen na levering om jouw bestelling te retourneren.

Wat zijn de retourvoorwaarde(s)?

  • Ninebot Kickscooter E22E
    • De Ninebot Kickscooter E22E mag alleen in ongeopende verpakking geretourneerd worden. Enkel onbeschadigde, niet geactiveerde, complete artikelen in originele verpakking worden retour genomen. Dit ter beoordeling van de leverancier. 
  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Een artikel mag alleen in originele verpakking geretourneerd worden. Enkel onbeschadigde, ongebruikt, complete artikelen in originele verpakking worden retour genomen. Dit ter beoordeling van de leverancier. 

 

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Alle producten kunnen gratis geretourneerd worden. 

Hoe retourneer ik mijn artikel?

  • Ninebot Kickscooter E22E:
  1. Je kunt de Ninebot Kickscooter E22E retourmelden binnen 14 kalenderdagen na levering via orders@amazingcompany.eu met originele aankoopbon
  2. Vanuit de support afdeling van Megami B.V. volgen instructies.
  3. Middels één van de vervoerders wordt een afspraak gemaakt om het product retour te halen of je ontvangt instructies over het retour sturen van de Ninebot Kickscooter E22E. 
  4. Het product moet in ieder geval ten alle tijden ongeopend/onbeschadigd/niet geactiveerd te zijn. dit is ter beoordeling van Megami B.V.
  5. Als de retour voldoet aan de voorwaarden, zal het aankoopbedrag gerefund worden.

  • Dakdragers, dakkoffers, SUP board en SUP accessoires:
    • Meldt eerst jouw retour aan via verkoop@harvestbv.nl o.v.v. naam, adres, woonplaats gegevens en ordernummer. 
    • Je ontvangt vervolgens een retourformulier welke meegestuurd moet worden met het artikel.