Harvest Automotive B.V. is de aanbieder van het SUP board, SUP accessoires, dakdragers en dakkoffers verkrijgbaar in de Vakantieshop.

Verzending

Hoe werkt het leverproces?

  • De SUP board set en de dakdrager(s) worden binnen 3 werkdagen geleverd. Je ontvangt een Track & Trace om het pakket te volgen zodra jouw bestelling gereed staat voor levering. 
    • Heb je een dakkoffer besteld? Jouw dakkoffer wordt binnen 7 werkdagen bezorgd. 
    • Heb je de bundel kajak soteltje / kajak peddel gekocht? Deze is pas leverbaar vanaf 15 juli, hierna wordt jouw bundel kajak stoeltje / kajak peddel binnen 3 werkdagen verzonden.

Door welke transporteur wordt mijn artikel(en) geleverd?

  • De dakdragers, SUP board en SUP accessoires worden via DPD Express bezorgd. 
    • Je ontvangt een Track & Trace voor het volgen van jouw pakket en de verwachte afleverdatum.
  • De dakkoffers worden via het koeriers bedrijf Panther Express bezorgd. 
    • Je ontvangt een Track & Trace voor het volgen van jouw pakket en de verwachte afleverdatum en je ontvangt om 10 uur op de dag van levering een email met de verwachte aflevertijd.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

  • Stuur een mail naar verkoop@harvestbv.nl o.v.v naam, adres en woonplaats gegevens, besteldatum en ordernummer. 

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling wat moet ik nu doen?

  • Stuur een mail naar verkoop@harvestbv.nl o.v.v naam, adres en woonplaats gegevens, besteldatum, juiste email of telefoonnummer en ordernummer

Ik heb meerdere items besteld, ontvang ik deze tegelijk?

  • Heb je een SUP Board en een dakdrager besteld? Deze worden tegelijk via DPD bij jou thuis geleverd. 
    • Heb je de bundel kajak stoeltje / kajak peddel gekocht? Deze is pas leverbaar vanaf 15 juli, hierna wordt jouw bundel kajak stoeltje / kajak peddel binnen 3 werkdagen verzonden.
  • Heb jij een dakkoffer besteld? Deze wordt apart geleverd via Panther Express.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

  • Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met Harvest Automotive (verkoop@harvestbv.nl) , mail je ordernummer en naam, adres, besteldatum en woonplaats gegevens. 
  • Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Je betaalt geen verzendkosten. 

Wat is de garantie? 

  • Elk artikel heeft 2 jaar garantie

Retourneren

Hoelang heb ik om een product te retourneren?

  • Je hebt 14 dagen na levering om jouw bestelling te retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Meldt eerst jouw retour aan via verkoop@harvestbv.nl o.v.v. naam, adres, woonplaats gegevens en ordernummer. 
  • Je ontvangt vervolgens een retourformulier welke meegestuurd moet worden met het artikel. 

Wat zijn de retourvoorwaardes?

  • Een artikel mag alleen in originele verpakking geretourneerd worden. Enkel onbeschadigde, ongebruikt, complete artikelen in originele verpakking worden retour genomen. Dit ter beoordeling van de leverancier. 

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Je kan gratis retourneren

Contact

Bedrijfsinformatie

  • Handelsnaam: Harvest Automotive b.v. 
  • Website: Harvest-Automotive.nl
  • Adres: De Wel 34
  • 3871 MV Hoevelaken
  • Kamer van Koophandel: 51667134
  • BTW nummer: NL85011893B01