Click here for the FAQ in English

Kliknij tutaj najczęściej zadawane pytania w języku polskim 

Hoe werkt het?

1. Ga naar ah.nl/voorjaar2020

2. Kies jouw geschenk uit

3. Klik op ‘bestel nu’.

4. Ga naar je winkelmand met de knop ‘naar winkelmandje’

5. Vul de code uit de brief (in het kader ‘Jouw persoonlijke code’) in bij ‘vul hier de code in’ en druk op ‘voeg code toe’. Het bedrag van €25,- wordt nu in mindering gebracht op het eindbedrag van je bestelling. 

6. Klik op ‘Bestellen’, vul de gegevens in en ga naar bevestigen

7. Je tegoed wordt binnen 15 min verstuurd naar het opgegeven mailadres. 

Hoe groot is het bedrag van het geschenk?

Je krijgt een bedrag van €25,- om te besteden op de website. Klik hier om naar de website te gaan. 

Moet ik het gehele bedrag in één keer gebruiken?

Alle deelnemende shoptegoeden op de website zijn voor €25,- beschikbaar. Hierdoor gebruik je het gehele bedrag in één keer. Klik hier om naar de website te gaan.

Kan ik het gekochte shoptegoed meerdere keren gebruiken?

Je kan het gekochte shoptegoed in delen gebruiken. Wanneer het tegoed op is, kan deze niet meer gebruikt worden. 

Kan ik iets selecteren van meer dan €25,-?

Ja, je kunt een product besteden voor meer dan €25,-. Je dient het bijkomende bedrag zelf te betalen via IDEAL.

Tot wanneer is de code geldig?

De code op de brief is geldig t/m 31 oktober 2020.

Kan ik de code op de brief ook verzilveren als ik woonachtend ben in België?

Ja, je kan het precieze bedrag van €25,- verzilveren in België, maar je kan niet meer dan €25,- besteden, omdat het betalen via iDEAL niet in België ondersteund wordt.

Ik ben woonachtend in België, welke shoptegoeden kan ik kiezen?

Niet elk shoptegoed is van toepassing voor België omdat niet alle partijen daar afleveren. Kijk goed bij de voorwaarden van het gekozen product. 

Tot wanneer kan ik het shoptegoed gebruiken?

Dit verschilt per product en kun je terugvinden op de website bij het desbetreffende product. Vaak is een tegoed geldig tot één jaar na aankoop. Klik hier om naar de website te gaan.

Wat kan ik met mijn code kopen?

Je kunt kiezen tussen shoptegoed van: Albert Heijn, Bol.com, Etos of Gall & Gall.

Kan ik de code op de brief ook in de winkel gebruiken?

Nee, de code kan je alleen verzilveren op de website. Wel kun je daar shoptegoed kopen voor Albert Heijn, Etos of Gall & Gall, dat je in de winkel kunt gebruiken. 

Kan ik de code op de brief ook op lekkerweglekkerthuis.ah.nl gebruiken?

Nee, je kan de code alleen verzilveren op de website ah.nl/voorjaar2020. 

Kan ik de code op de brief gebruiken op ah.nl?

Nee, je kan de code alleen verzilveren op de website. Hierbij kan je wel kiezen om het tegoed te verzilveren voor een Albert Heijn cadeaukaart die je in de Albert Heijn winkel kan gebruiken.

Kan ik mijn bestelling annuleren/retourneren?

Het annuleren van je bestelling is niet mogelijk.

Mag ik mijn shoptegoed in zwart-wit printen?

Het is geen probleem om de vouchers in zwart-wit te printen. Het is wel belangrijk dat de barcode duidelijk zichtbaar is op de voucher.

Wat moet ik doen als ik geen printer heb of als mijn printer defect is?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om de kaarten mobiel aan te bieden, daarom krijg je jouw geschenk per mail toegestuurd. Deze moet je zelf uitprinten. 

· Kies je voor Albert Heijn, Gall & Gall of Etos cadeaukaart dien je deze ook te printen en mee te nemen naar de winkel. Geef je print aan de caissière en de korting op je boodschappen wordt verwerkt. 

Als je niet in de gelegenheid bent om ze te printen kun je het beste vrienden of familie om hulp vragen of naar een printshop gaan om jouw shoptegoed daar te printen.

Mag ik de code op de brief cadeau doen aan iemand?

Natuurlijk, je code is ook heel leuk om cadeau te geven! 

Mag ik het shoptegoed aan iemand cadeau doen?

Natuurlijk, het shoptegoed is niet persoonsgebonden. Zorg er wel voor dat het shoptegoed uitgeprint is.

Wanneer ontvang ik mijn shoptegoed?

Als de betaling via internet is voltooid en verwerkt ontvang je binnen een kwartier een bevestigingsmail met jouw shoptegoed. Print deze uit.

Waar kan ik terecht met mijn vragen hierover?

Je kan contact opnemen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kom ik aan de bevestigingsmail?

Je kan contact opnemen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice. Zij kunnen je hiermee verder helpen. 

Kan ik mijn shoptegoed of code op de brief inwisselen voor geld?

Nee, je kan het shoptegoed of code op de brief niet inwisselen voor geld.

Waar kan ik terecht met klachten en opmerkingen?

Fijn dat je de moeite neemt om dit aan ons door te geven. Dit kan met de klantenservice via ah.nl/klantenservice. De klantenservice zal dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat zij dit kunnen meenemen in de evaluatie van de actie.

Wie organiseren dit geschenk?

De actie wordt georganiseerd door Ahold Delhaize in samenwerking met Blackhawk Network 

Mijn shoptegoed is niet scanbaar, wat nu?

Bij problemen van het scannen van shoptegoed kun je contact opnemen met de klantenservice via ah.nl/klantenservice

Ik heb mijn code niet gekregen, hoe kan ik deze alsnog ontvangen?

Heb je de brief niet gekregen neem dan contact op met ah.nl/klantenservice en geef daarbij je personeelsnummer en indien van toepassing winkelnummer door.